Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. Domburg! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen

2/2 Extra informatie

Meer informatie over onze Privacy Policy

Voor het verenigingsjaar 2024 gelden de volgende lidmaatschappen en contributietarieven:

Senior lidmaatschap (18 jaar en ouder)
Het lidmaatschap bedraagt voor senioren € 103,- per kalenderjaar*. Hierbij wordt uitgegaan van automatische incasso. Indien je een nota wenst, worden de bedragen verhoogd met € 3,- administratiekosten. Het contributiebedrag voor senioren is inclusief € 20,- opgeld. Door het uitvoeren van vrijwilligerstaken kan dit bedrag terugverdiend worden.

Jeugdlidmaatschap (t/m 17 jaar)
Een jeugdlidmaatschap bij LTC Domburg kost € 53,- per kalenderjaar*.

* Indien je in de loop van het jaar lid wordt, geldt het volgende: De ingangsdatum is altijd de eerste van de lopende maand tot het einde van het jaar. Senioren betalen € 10,- per maand en junioren betalen € 5,- per maand maar nooit meer dan het jaarbedrag.