Les voor volwassenen (senioren)

Tennis is groot in Nederland. Meer dan een miljoen mensen staan regelmatig op de tennisbaan en bijna 600.000 daarvan zijn lid van een KNLTB-vereniging. Iedereen kan leren tennissen, tennis is gezellig, het biedt voldoende uitdaging, is goed voor je gezondheid en geschikt voor alle leeftijden. Doe je ook mee?

Over de lessen & onze trainer

Is jouw tennisspel nog niet perfect? Verbeter jouw spel met onze tennislessen! Je kunt kiezen voor lessen in groepsverband, maar het is natuurlijk ook mogelijk privélessen te volgen voor meer individuele aandacht. Onze trainers zijn Jasper Smit en Raoul Flipse van Tennisschool Smit. Jasper en Raoul zijn gediplomeerde tennistrainers en beoefenen deze sport met veel passie en plezier.

• Een hele tennisles duurt 60 minuten.
  • Het tarief voor een tennisles is € 50,- (Dit wordt gedeeld door het aantal lessers)
  • Op één baan wordt aan maximaal 4 volwassenen les gegeven.
  • Er wordt in principe gewerkt met een zomer lescyclus en een winter lescyclus, waarvoor je je in kunt schrijven.
  • De tennislessen lopen direct via onze trainer en staan los van het lidmaatschap bij LTC Domburg. Om lessen te volgen dien je lid te zijn van onze vereniging.

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Jasper Smit 0610888621 / [email protected]