8&9 Tennis

Ben jij net begonnen met tennis? Speel je regelmatig met en tegen je vrienden? Lijkt het je leuk om een keer tegen spelers van andere clubs te spelen en wil je op een laagdrempelige manier kennis maken met het spelen van wedstrijden? Dan is 8&9 Tennis echt iets voor jou!

8&9 Tennis is een laagdrempelige dubbelcompetitie speciaal voor (startende) recreatieve tennissers met speelsterkte 8 en 9 (17+). Tijdens 8&9 Tennis speel je op een relaxte manier wedstrijden want resultaten zijn in deze competitie minder belangrijk. Je speelt voornamelijk voor de gezelligheid en op je eigen niveau. Deze starterscompetitie wordt aangeboden op donderdagavond, vrijdagavond (alleen tijdens de Voorjaarscompetitie) en zondag.

Op de website van de KNLTB vind je meer informatie over deze vorm van competitie spelen: KNLTB 8&9 Tennis