De Vereniging

Ben je een beginnende of ervaren tennisser? Bij LTC Domburg ben je altijd welkom!
Of je nou je eerste tennisles wilt volgen, of Roger Federer wilt uitdagen. LTC Domburg is één van de oudste tennisverenigingen in Zeeland en is een vereniging die zich voornamelijk recreatief bezighoudt met tennis. Wij hebben een open sfeer waar leden zich welkom voelen. Wil je tennissen, maar ben je geen lid van LTC Domburg? Onze tennisbanen kan je ook huren!

Onze vereniging heeft de beschikking over een prachtige tennisaccommodatie "De Kikkerpit" genaamd, met drie Smash court tennisbanen (met verlichting), gelegen aan de J.W. Schuurmanstraat 129a te Domburg. Het complex is centraal en beschut gelegen in de voormalige ijsbaan (vandaar de naam "De Kikkerpit") en beschikt over een mooie kantine en kleedruimtes.

De vereniging kenmerkt zich door een open sfeer, waarin nieuwe leden zich welkom voelen. Onder de leden worden wekelijks verschillende tennisactiviteiten georganiseerd. Een leuke manier om kennis te maken met andere leden en gezellig samen een potje te tennissen. Op deze avonden lopen alle leeftijden / niveaus door elkaar. Het uitgangspunt is een gezellige, sportieve avond hebben met elkaar.

Ondanks het recreatieve karakter zijn er natuurlijk ook verschillende leden die zich in competitieverband willen meten met tennissers van andere verenigingen. Elk jaar wordt er door één of meerdere teams meegedaan aan de KNLTB Competitie.

Het jaarlijkse hoogtepunt vormt het "Badgasten Tennistoernooi Domburg", een meerdaags toernooi in week 30 waaraan jaarlijks meer dan 100 deelnemers meedoen.