Wekelijkse ledenavonden

Onder de leden worden onderling wekelijks verschillende tennisactiviteiten georganiseerd. Deze goedbezochte avonden zijn een leuke manier om kennis te maken met andere leden en gezellig samen een potje te tennissen. Op deze avonden lopen alle leeftijden / niveaus door elkaar. Het uitgangspunt is een gezellige, sportieve avond hebben met elkaar. Deze avonden worden doorgaans ingepland  / afgesproken via Whatsapp groepen. Het is iedere keer geheel vrijblijvend om wel of niet mee te doen.

• Toss avond
    Op maandagavond is onze vaste toss avond (van 19:00 – 20:30 uur). Hier wordt meestal een dubbel gemixt gespeeld van 30 minuten, waarna er weer door gewisseld wordt.
  • Dames avond
    Op woensdagavond (van 19:00 – 20:30 uur) wordt er vaak door een groep dames samengespeeld. Ook vaak een dubbel waarbij tussendoor gewisseld wordt.
  • Donderdagavond
    Op donderdagavond (van 19:00 – 20:30 uur) is het weer een mix van dames en heren. Op deze avonden wordt ook meestal een dubbel gespeeld.

Tennis je ook af een toe een potje mee? Aanmelden voor de Whatsapp groepen kan door een E-mail te sturen naar [email protected]