Algemene Ledenvergadering 2021

Gepubliceerd op: donderdag 16 september 2021
Algemene Ledenvergadering 2021

Donderdag 9 september was het dan (eindelijk) weer zo ver! De algemene ledenvergadering stond op de planning. Normaliter vindt deze plaats in maart en sluiten we het voorgaande jaar af. Door de coronamaatregelen bestond er dit jaar eerder geen mogelijkheid om de vergadering te organiseren. Maar… Wat in het vat zit, verzuurt niet!

We blikten tijdens de ALV terug op 2020 en een klein stukje 2021. Een periode die voor LTC Domburg twee kanten kende. We mochten een tijd niet spelen, konden geen drankje drinken in de kantine en konden niet spelen op het BTD 2020. Daarentegen trokken we veel nieuwe (en terugkomende) leden aan, gaven we de (kids)activiteiten een boost, zetten we in op vernieuwing zoals het reserveren van onze banen via de app en zagen we hoe een tal van vrijwilligers zich inzetten voor de club. Dit laatste kwam ook uitgebreid aan bod tijdens de ALV.

We namen afscheid van Miriam Rasenberg, Carin van Dongen, Yves Vlassenroot (als bestuursleden) en Toon Maranus (als adviseur van het bestuur). We verwelkomden Femke van Strien (secretaris/ledenadministratie), Robert Mulder (algemeen bestuurslid) en Merel Martens (penningmeester). Ook herkozen we Mona de Pagter. De handjes gingen in elk geval meermaals op elkaar, zo ook voor alle andere vrijwilligers zoals de onderhoudsploeg en evenementencommissie. Dit was direct het startsein voor deel II.

Deel II? Van een ALV? Jazeker! Om het nuttige met het leuke te combineren, organiseerden we na de ALV een bierproeverij. Deze werd door niemand anders geleid dan Ronald Bimmel. We kregen 5 verschillende bieren te proeven met bij elke ronde bijpassende hapjes om alle smaken het beste tot zijn recht te laten komen. Wisten jullie bijvoorbeeld dat er speciale manier is om bier te proeven? En dat het verschil tussen een dubbel en tripel biertje meer is dan alleen het alcoholpercentage, namelijk de hoeveelheid mout per liter water? En dat er dus een biertje bestaat dat het beste past bij een chocolade truffel! De bierproeverij werd onder de aanwezige leden erg goed ontvangen. Proeverij gemist, maar wel erg nieuwsgierig? Gelukkig zijn er nog redelijk wat bieren over! Ze staan zolang de voorraad strekt op de kaart dus je kunt ze vanaf heden ook zelf in de kantine proberen. Laat ons weten welke jullie het lekkerst vinden en wie weet komt deze vast in het assortiment!